2015. július 24., péntek

18.feljegyzés: Az új diákok.

A mai nap is csodásan indult... Az elmúlt két nap abból állt hogy Amber,Castiel-lel flörtölt,mi pedig Rosa-val azon nevettünk. Alexy lépten-nyomon követte Kentint.... Nos a mai napom... Reggel felöltöztem bár ez nem újdonság. Reggeliztem,majd a fülhallgatómat a fülembe téve,elindultam. A harmadik utcán mentem át,mikor a zebra előtt valakibe,vagy is inkább valakikbe beleütköztem. Az ütés miatt a földre landoltam. Egy lány és fiú volt az. A szemük neon zölden világított. A lány haja óceán,nem is,türkiz kék volt. A fiú haja a sötét vörös árnyalatában ragyogott.
-Bocsi nem láttalak benneteket.-álltam fel,majd leporoltam magam.
-Ugyan,ugyan.-legyintett a lány legyintve.-Lili vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Summer.- fogtam kezet vele. A fiú neon szemeivel végig-végig mért... Kezdett zavarni a szeme kutakodása...épp a lábamnál járt mikor megszólaltam.-Valami gond van?-hajoltam lefele hogy a szemébe nézzek.
A srác felpattant,majd a szemüvegét feltolta az orr nyergére.-Ugyan semmi.-mondta,majd a kezét nyújtotta.- Michael vagyok.
-Summer.- fogtam vele is kezet.-És hova tartotok?-érdeklődtem.
-Egy suliba,ma kezdünk ott.-mosolygott a lány.
Suli..ma kezdenek.
-Ó,ti lesztek az új diákok.-csettintettem.
-Öh,te tudsz az érkezésünkről?-kérdezték egyszerre.
-Persze.-mosolyogtam. A két fiatal egymásra nézett aggódva. Nem értettem semmit.
-De a többiek nem tudják,ugye?-kérdezte a fiú.
-Nem dehogy!-kezdtem.-Ezt is csak azért tudom,mert a suliban vagyok az Elnök,és az Igazgató nő mondta.-vakartam zavartan a tarkóm... Ez az egy dolog amiről utálok beszélni,mert számomra ez olyan mintha ezzel kérkednék..
-Á,tényleg!-kezdte a lány ugrálva.-Te vagy Summer Holiday!
-Öh,igen. Ezt honnan tudod?-érdeklődtem kicsit kíváncsian
-Ki ne ismerne egy hercegnőt?-tette szét a karját a lány.
-Persze.... De ezt ott nem mondhatjátok!-szóltam rájuk.
Biccentettek,majd elindultunk hárman a suliba. Ők fel igyekeztek az igazgatóiba,én pedig a terembe.
-Sziasztok.- köszöntem a bent lévőknek.
-Szia Summer.- mosolygott Rosa,majd a nyakamba ugrott.
-Szia húgi.-nevetett Sonja.
-Alexy?-érdeklődtem.
-Nem jött még.-rázta a fejét Rosa.-De!-emelte fel a mutató újját.-Kentin itt van így biztos ő is itt lesz.-kuncogott.
Leültem a helyemre,majd vártam hátha vége lesz a napnak... Az első óra osztályfőnöki volt.
-Jó reggelt gyerekek.-köszönt az osztályfőnök.-Ma két emberrel bővül a csapatunk.-mosolygott.
Mindenki elkezdett kíváncsiskodni...valahogy tudtam kik lesznek azok.-Nos a két új diák nem más mint Lili és Michael Wreek.
A lányok elkezdtek sikongatni... De mindegyik.. Értetlenül néztem körbe... Sonja a könyvét olvasta nem is figyelve a többiekre.
-Úristen.-hallottam egy lány hangját. Most két új diákból ekkora felhajtást kell csinálni? A két fiatal bejött majd leültek egymás mellé. Az óra végeztével Michael-hez a lányok,míg Lili-hez a fiúk gyűltek oda... Még Castiel is oda ment..
Elővettem egy kis kaját,hogy valamit csináljak is.
-Hé Summer.-jött oda az egyik lány.
-Mondjad.-mosolyogtam.
-Ugye milyen menő Michael.-áradozott.
-Miért? Ki ő azon kívül hogy azt oszt.társunk?-érdeklődtem. Szerintem ezt nem kellet volna,mert a lány arca ledermedt és szemei szikráztak.
-Komolyan nem tudod kik ŐK???-akadt ki.
-Kellene?-érdeklődtem.
-Ők Lili és Michael Wreeks a világ legfantasztikusabb bandája.-kezdte.
-Jah,aha ,biztos.-tekertem a témán.
-Ennyire érdekel?-kérdezte unottan.
-Figyelj én nem az a fajta vagyok,hogy most körbe ugráljam.-ráztam a fejem.-Ugyan olyan ember mint te vagy en.-kezdtem.-Most mindegy hogy milliomos vagy nem.-ráztam a fejem,majd haraptam a szendvicsembe.
A lány megforgatta a szemét,majd elment. Felálltam majd oda mentem Sonja-hoz.
-Szia nővérkém.-mosolyogtam.-Te is ismered őket?-érdeklődtem.
-Igen ismerem,de nem fogok ebből nagyobb ügyet csinálni.-rántott vállat.
-Wá,végre egy normális.-nevettem fel.
-Sziasztok.-jött oda Lili és egy csapat fiú.
-Ó,látom már pincsi kutyák is vannak.-kuncogtam. Sonja és Lili is elkezdett nevetni.
-De lese lehet vakarni rólam őket.-súgta oda.
-Népszerűség.-tettem szét a karom,majd Amber felé pillantottam.-Bár ő szerintem jobban örülne ennek a fiú seregnek.-böktem az orrommal a durcázó Amber felé. A következő óra is hamar elment. Kimentünk az udvarra,bár jobb lett volna ha nem...
-Szia Summer.-jött oda elsőnek Castiel.
-Szia.-mosolyogtam. Leült mellém,majd elkezdtünk beszélgetni.
A beszélgetés felénél oda jött Michael is.
-Summer beszélhetünk?-kérdezte. Bólintottam egyet,majd kicsit arrébb mentünk.
Persze a pincsi lányok is jöttek.
Michael elkezdett velem flörtölni... Nem igazán néztem jó szemmel ezt a jelenetet amit rendezett. Épp az államnál fogva megakart csókolni,mikor épp kiabáltam vele.

Kezemet felemeltem ,majd pofon vágtam. Megragadta a nyakkendőjét(mert az igazgató nő bevezette az egyen ruhát) és olyan közel húztam a szememhez hogy a szemüvege is bepárásodott.
-Ezt nem gondoltad komolyan ugye?-kérdeztem,majd hátat fordítva elindultam. Hallottam ahogy a lányok durrogtak mögöttem. Vissza ültem Castiel mellé,aki vörös arccal figyelte a jelenetet.
.Ugye nem azért vagy vörös mert megütöttem?-kérdeztem a vöröst.
-Ja,mi nem!.-kezdte. Védekezően feltettem a kezemet,majd a fejét óvatosan meglöktem. Holnap után lesz a fesztivál... Végre. Épp oldalra néztem,mikor megláttam Sonja-t és Lili-t jóízűen nevetni. Lehet hogy az előzőn nevetnek,de lehet hogy nem. Kitudja. A nap további részét Castiel társaságában töltöttem,bár kicsit bevallom fura volt,mert nem én vörösödtem el ha nem ő.... Jó volt a közelében lenni.... Otthon a nagyi is hallotta a hírt hogy az a kettő a mi osztályunkba jött. A többi osztály is megtudta az ajtóban álldigáltak vagy épp az ablakból leskelődtek. Sonja vagy olvasott vagy Lili társaságát élvezte. Rosa is beállt a lány clubba így nem igen láttam,de néha-néha feltűnt a tömegből fehéren csillogó haja.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett *-* Summer kemény csajszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a fiúk nem kemények,akkor majd Summer az lesz :D Köszi ^^

      Törlés
  2. Számör vagyok. Szeretem a kakaót. Folytit :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem a kakaót ^^ meg lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés