2015. július 27., hétfő

19.feljegyzés: Szakkör választás

Sziasztok lánykák! Meghoztam a 19.feljegyzést =^0^= Ne feledjétek,tudtok kérdezni tőle ASK.FM-en :3
IDE katt!

-Ez az enyém nagyi?-néztem az új ruhám.
-Igen aranyom.-mosolygott szélesen. Csillogó szemekkel néztem a fekete-fehér csíkos ruhámat,hol az alja és a váll része kéken virított.-Ó és ez is hozzá járt.-nyujtott egy egy fekete nyakláncot,amin egy kék masni van.
-Köszönöm.-vettem át a nyakláncot. Felvittem a szobámba az új ruhámat,majd bebújtam a meleg ágyba. Reggel kinyitottam fáradt szemeimet,majd az órára néztem. Fél nyolc... Lassan kikászálódtam az ágyból,majd felvettem az egyen ruhámat. Bár hogy is macska füleimet,éreztem a fejem tetején. Megfésülködtem,majd elindultam a suliba. Az osztály már bent volt.
-Hé Sum. -kezdte Lili.-Hallottad? Az igazgatónő megint gyülekezőt fújt.-mondta unottan.
-Tényleg? Nem tudtam.-vakartam a tarkóm. Leraktam a táskámat,majd leültem a helyemre.Érdekel kicsit mit akar megint az igazgatónő. Vén szipirtyó. Az óra elkezdődött,majd harminc perc után megszólalt a hangos bemondó. „ Minden diákot kérünk az udvarra. Ismétlem,minden diákot kérünk az udvarra,köszönöm”. A diákok nyöszörögtek,nyújtózkodtak,majd kimentünk az udvarra. A leghátsó sorban gyűlt össze a mi kis osztályunk.
-Nos gyerekek,köszönöm hogy ide fáradtatok. Az első dolog amit beszeretnék jelenteni hogy holnap vagy is szombaton lesz a japán fesztivál és remélem kislánykáim,megvettétek a kimonótokat,és fiúk,remélem elhívtátok a lányokat rá.-kuncogott az igazgató nő és a legtöbb fiú elvörösödött,a lányok pedig zavartan fogták az arcukat.-Nos a másik kettő ok,az egyik hogy az iskolánknak lesz suli rádiónak így oda embert keresünk. A másik pedig a szakkörök. Pár diák úgy döntött hogy létrehoznak csoportokat. Az egyik csoport a tánc,a másik pedig a kosár.-mondta. Tánc.... De rég hallottam ezt a szót. A diákok már most felizgultak...
-Gyerekek nyugalom.-csitított le minket az igazgatónő.-Vissza mehettek a termetekbe .-mutatott az ajtó felé.-Köszönöm a figyelmet .Vissza mentünk a terembe,majd felültem az asztalra. Rosa,Castiel,Lysander,Sonja,Erik és Alexy is oda gyűlt körém.
-Na..-csaptam össze a kezemet.-...Ki hova fog menni?-érdeklődtem.
-Hát szerinte én a kosárba.-biccentett Castiel.
-Ki gondolta volna.-forgattam a szemem.
-Nyugi Deszka.-borzolta meg a hajamat.
-Ne nevezz Deszkának!-hördültem fel.
-Én nem tudom..-gondolkodott el Rosa.-Szerintem táncra.-gondolkodott tovább.
-Lépni sem tudsz nem hogy táncolni.-nevetett Alexy.
-Mit mondtál?-kérdezett Rosa. A szemei vörösen csillogtak.
-Semmit,semmit.-jött zavarba Alexy.
-Én nem tudom.-rántott vállat Lys.
-Szerintem mehetnél a rádióhoz.-mosolyogtam. A többiek egyetértően biccentettek.
-Majd még meglátom.-mosolygott.
-Sonja?-kérdezte Rosa.
-Mi az?-érdeklődött.
-Te hova mész?-kérdeztem.
-hát... szerintem táncra.-mosolygott.-Te is jöhetnél!-mosolygott.
-Én? Ugyan.-vakartam a tarkóm zavartan,majd egy ismerős nevetést hallottam meg.
-Ő táncolni??-fogta a hasát nevetve Amber.- Még a lábán sem bír megállni ez a szerencsétlenség,nem hogy táncolni.-nevetett egyre jobban. Vörös fejemet lehajtottam.
-Fogd be Amber! Senki nem kíváncsi a pláza macskákra!-mondta Erik,majd felkaptam a fejem rá.-Igen is tud táncolni!-jelentette ki.
-Honnan veszed?
-Tényleg ennyire sík hülye vagy?-forgatta a szemét Castiel.
Amber megszeppent Castiel miatt.
-Így van! Sum tud táncolni!-jött Rosa is.-Gondolom nem emlékszel amikor tesin szaltózott,és csak neked nem sikerült?-kuncogott.-A hajlékonysága,és az erőléte valamit csak mondott.-tette csípőre a kezét. Amber felhúzott orral kiment a teremből a pincsikutyáival.
-Lehet neked is táncolnod kellene.-toltam ki a nyelvem Castielre.
-Ha balettről van szó akkor harisnyát kell viselnem.-húzta perverzre a mosolyát. A többiek hót nevettek én pedig vörös fejjel fordultam el.-De azért szívesen megnéznélek tütüben.-súgta oda a fülembe. A hideg kirázott tőle. Reszkettem a hangjától. Éreztem hogy a többiek jót nevetnek a paradicsom fejemet. Leugrottam az asztalról,majd Sonja mögé bújtam.
-Na mi van Summer?-nevetett Sonja.
-F-fogd be inkább.-bújtam bele a hátába. A következő óra a lányoknak két tesi volt a fiúk pedig bent ülhettek a terembe. Az első órán futottunk,majd az óra további részét beszélgetéssel töltöttük. Szünetben Rosa-val elindultunk befele a terembe,majd az ajtóban megállítottam a fehér hajú lányt.
-Hé Rosa oda nézz.-mutattam Sonja irányába. Az említett lány már bent ült a teremben. Michael pár centire állt Sonja padjától.. A neon zöld szemei világítottak,a sötét vörös haja kócosan állt. Szemüvege felől nézte Sonja-t... A vörös lány arca paradicsom színű lett. Michael halványan elmosolyodott,majd tovább ment.

 A többi lány szűrős pillantásokat küldött Sonja felé.

Rosa-val kuncogtunk,majd bementünk a terembe. Az iskolának vége lett,Rosa pedig át jött hozzám délutánra. Sokáig beszélgettünk,majd este fele elment és álmosan dőltem bele az ágyba....

9 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon ^^várom a következő fejezetet :D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Írj jobbat drágám... Ne köss bele mindenbe :D Kezded húzni az agyamat... Gondolom te sokkal jobbat írsz...

      Törlés
  3. Nagyon tetszett ;) Folytit! :)) 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  4. Ha akarnék tudnék. De tudod én az ostoba blogok helyett inkább könyvet írok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudok olyan könyvet ami rosszabb a blogoknáll!

      Törlés
    2. Tudod,én már nem mondok rád semmit... Ha ennyire élvezed hogy más munkája alá negatív kommentet,írj,kérlek helyezd át magad a YouTube-ra... És ahogy mondod 'unalmas' más ezt nem mondta. És ha nagyon-nagyon érdekel hogy miért ilyen rövid a rész,akkor megsúgom,hogy más dolgom is van... Szeretném a többi ötletemet is megvalósítani... Köszönöm a Drága,és pozitív energiával megtöltött kommentedet.. Remélem többször nem találkozom vele :D

      Törlés
  5. Dina Alma vagy inkább Dinka Alma.... ha neked ez unalmas akkor nem kell olvasni! Szerinted jönnie kéne a Vasembernek vagy mi? Szerintem nagyon jó lett és folytasd! ;)

    VálaszTörlés